donderdag 20 november 2008

QUILTBEE

Vanmorgen met het op de taxi zetten van Malea had de buurvrouw al visite, ze deed alleen niet open...
Dus dacht de kip: Ik ga maar een deurtje verder.



Nadat iedereen op plek van bestemming was kon ik naar de quiltbee. De laatste van dit jaar.
Het leek wel alsof ik weer jarig was.
Van Wil een prachtig patroon van Gail Pan, van Jannie een patroon van een kerstslinger en Marijke had voor iedereen een zakje met strengetjes DMC waarvan zij dacht dat die bij je past. Wil had voor de liefhebber nog een papier rolmes. Super gezellig was het weer.

Van mijn verjaardaggeld heb ik dit boek gekocht.
Er staan super leuke dingen in. Jolanda baalde ervan want zij krijgt dat boek van de Goede Sint en mocht er niet inkijken.
Reinier: Dat heeft ze ook niet gedaan!!!!




1 opmerking:

Anoniem zei

hey moedrs

je hebt niks over die kip verteld??? van wie was die kip nou eigenlijk???

xxxCèntainexxx
hvj wjnmk knzj