vrijdag 14 november 2008

Dit borduurwerk heb ik 2 1/2 jaar geleden gemaakt en kwam het tegen in de kast. Aan mijn ouders had ik gevraagd of zij het wilden inlaten lijsten voor mijn verjaardag.
De foto is niet erg scherp maar ik vind dat het resultaat er mag zijn.
Vanmorgen weer een heerlijke ochtend achter de naaimachine doorgebracht.
De mini blokjes van blok 8 genaaid. Nog setje miniblokjes en dan zijn alle voorbereidingen klaar om de quilt verder af te maken.
Zittende achter de naaimachine begon ik ook te mijmeren....
Toen ik in 2006 begon met quilten had ik mij voorgenomen om een ding tegelijk te maken en de komende ufo's niet te laten oplopen zoals anderen.........
Helaas, twee jaar verder heb ik me niet aan mijn eigen afspraak kunnen houden...
Ik heb stapels werk in dozen liggen.
Maar nu kwam het goede voornemen ( en het nieuwe jaar is nog niet eens begonnen)!!!
Voor het einde van het jaar wil ik de kerstquilt af hebben, de stitchery kerstkaarten van Leanne Beasley, de blokken van de capricornbom en de blokken van Truly scrumptious.
Kan ik mezelf aan deze afspraak houden en ander werk laten liggen????
Wordt dus nog vervolgd.

Geen opmerkingen: