dinsdag 30 december 2008

TIJD TUSSEN KERST EN OUD EN NIEUW

De tijd tussen Kerst en Oud en Nieuw is vaak een rustige tijd waarin de mensen zich nogal eens vervelen.Ik dacht laat ik daar eens verandering in brengen.
Het begon op zondagavond: Om 20.00 uur riep in nog naar mijn personeel...Dat is goed afgericht en deed gelijk de deur voor mij open, natuurlijk wil ik niet binnen komen. Het personeel is zo goed afgericht dat ze altijd op mijn geschreeuw afkomen...De avond wilde ik liever buiten doorbrengen...Eerst nog wat vangen voordat de hond van dat lekkere voer krijgt ( ook die is al goed afgericht en blijft mooi van het voer af tot ik klaar ben). Maar deze zondag verliep iets anders... Er was een meneer twee straten verder op die mij toch zielig vond joh, daar in de kou op straat. Ik heb die man mooi gefopt...Hij nam me mee naar binnen en overlaadde me mat aandacht en maandag belde hij de dierenbescherming ( moeilijk woord). Ik werd opgehaald en naar de kattenopvang gebracht.
Mijn baasjes zijn de hele dag aan het zoeken geweest want ik ben wel vaker een nacht aan de wandel maar maandag kwam ik mooi niet terug.
Al het personeel heeft slecht geslapen ( ik ook iets minder want er lag een grote jeweetwel kater onder me te snurken....). Dinsdag morgen ging het personeel bellen dat het een lieve lust was..Zij vonden me net voordat ik aan een avontuur in Apeldoorn zou gaan beginnen.
Nu ben ik weer thuis. Maar weet je wat het personeel heeft gedaan???
Een halsbandje met belletje en koker bij me omgedaan....Hoe moet ik nu op jacht?????
Zo dat was me een avontuur zo tussen de feestdagen.....

Geen opmerkingen: