zondag 8 februari 2009

BOEKEN EN STOFJES

Van Patricia kreeg ik deze boeken te leen.
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik ze al uit heb.
Maar bij de boeken zat ook een stapel stofjes...
Deze dus met de vraag of ik er een quilt van wil maken, niet te groot hoor....Afgelopen week ben ik eindelijk aan de quilt begonnen en al zeg ik het zelf hij wordt best leuk...
Kan nog geen foto laten zien dat doe ik pas als ik meer gedaan heb.
Voor nu een fijne zondagavond.
De eerste week van Februari is ook alweer voorbij.

1 opmerking:

Annelein zei

Hi Silvia, wat een leuke stofjes. Jammer dat ze niet voor jezelf zijn, maar wel heel leuk om mee te werken denk ik zo.

We hebben gisteren een heel leuke stitcherie gemaakt. Ik hoop één dezer dagen het eindresultaat op mijn weblog te plaatsen. Maar de tijd hè. Daar kom ik altijd van te kort.

Wrs. zien we elkaar bij Bep de volgende keer. Het is altijd zo gezellig om daar te zijn.