zondag 4 oktober 2009

WEEKEND

De afgelopen heb ik erg veel gewerkt en bleef er weinig tijd over om te handwerken.
Afgelopen vrijdag was een van de eerste vrije dagen en die heb ik gelijk maar goed besteedt.
Hier zie je de reineer and snowman stitchery die ik overnieuw heb gemaakt en dit keer zonder een vreemd bruin vlekje.
De andere verwerk ik wel tot iets.

En hier zie je de besteding van mijn vrije vrijdagochtend.
Blok 2 van Tail Feasther.
Het roodborstje moet nog voorzien worden van de festonsteek en dan is blok 2 klaar.

En de voorbereidingen van blok 3 zijn gedaan.
Laat de herfstavonden maar komen.
Houtkachel en kaarsjes aan....
mmmmm.
Zo, en dan gaan we nu de hardloopkleding maar eens uit de kast halen en kijken of de beentjes nog wat kilometers willen afleggen.
Ik ben al 3 weken niet meer geweest dus makkelijk zal hetwel niet gaan.


Geen opmerkingen: