dinsdag 19 oktober 2010

DOWN IN THE GARDEN IS HET HERFST

Het zijn drukke tijden hier in huis..
3 van de 4 kinderen jarig, kinderen van vrienden zijn jarig en mijn ouders waren afgelopen zaterdag 40 jaaar getrouwd.
Helaas heb ik daar nog geen foto's van want Cèntaine heeft mijn digitale camera mee naar Zwitsterland.
Wij hebben haar vrijdagavond naar haar vriendin gebracht en zaterdagmorgen vroeg zijn ze vertrokken.
Maar voor die tijd moest haar tas gepakt zijn en de wintersport kleding in orde want het is er al koud...
Nu was ze aardig gegroeid het afgelopen jaar dus moest het nieuw aan geschaft worden.
Ergens in deze drukke tijd vond ik nog tijd om iets te handwerken.
Vrijdagmorgen was ik de bloemen van "Down in the garden" ineens helemaal zat...
Het was gewoon herfst in mijn hoofd.
Ik vond dat een mooie gelegenheid om "A tisket A tasket" in elkaar te gaan zetten.
De blokken zaten al aan elkaar maar de stroken erlangs nog niet.
Dat was een heerlijke klus voor de vrijdagochtend.
's Middags heb ik de top gesandwiched en gespeld.
Later op de avond was er tijd om te beginnen met doorpitten.
Heerlijk voor de houtkachel.
Echt herfst!

2 opmerkingen:

Simone zei

Kan me voorstellen dat je wel eens wat anders wilt! Leuk geworden met die rand er omheen. Succes met doorpitten.

Dear Jo zei

Wat is ie leuk geworden!!!! Down in the Garden is gewoon te zomers voor de komende maanden :))) Tijd voor leuke winterse projectjes.
Liefs, Jolanda