vrijdag 19 november 2010

MIJN VERLATE VRIJDAG UP - DATE

Mijn nachtkastje ligt weer vol met boeken.
Henning Mankell was een aanbieding bij de AH die ik niet kon laten lopen.
De boeken van Jennifer Chiaverini had ik besteld bij bol.com maar daar zat een erg lange levertijd op. Ik heb wel een maand moeten wachten..
En de postbode moet nog 2 boeken komen brengen.
Katie Fforde is van een cadeaubon gekocht.
Driemaal raden wat ik doe als ik naar bed ga???
( tegenwoordig wil ik ook altijd vroeg nar bed...)

Mijn DOWN IN THE GARDEN dip is voorbij..
Gisteren blok 8 in elkaar gezet maar daar gaan nog vele uren inzitten om alle stitcheries te maken..
En wat gaan we vandaag doen???
Nou, naar de intocht van Sinterklaas in Epe.
Wordt vervolgt.....

1 opmerking:

Jantine zei

Mmm... heerlijke boeken en een blok om te naaien, dat wordt inderdaad moeilijk kiezen!