woensdag 10 november 2010

SCHATTEN

Voor mijn verjaardag kreeg ik vele cadeautjes..
Een enkele kan ik niet laten om te showen aan jullie.

Een daarvan is de dobbelsteen: "ik haal koffie, jij haalt koffie".
's Morgens als ik vrij ben krijg ik altijd van Ben een kop koffie op bed, dat is zo gegroeid.
Maar de dames hebben alle tijd nodig in de badkamer en de keuken dat ik vaak op bed zit met de koffie en er komt altijd wel een dochter bij me liggen/zitten om te praten. Als mijn koffie mok leeg is vraag ik nog weleens of ze nog een bakkie willen halen ( ik ben echt verslaafd).
Dat waren ze nu zat...
Ik moet er nu eerst om dobbelen..
Vanmorgen had ik veel geluk want Levita had gedobbeld voor me en "moest"me koffie brengen!
Die koffie smaakt dan 2 keer zo lekker!
Van Sander en Levita kreeg ik deze kookboeken.
Ga ik dan eindelijk iets meer tijd aan het eten besteden i.p.v. altijd maar hetzelfde te koken omdat het zo makkelijk boodschappen halen is??

Van mijn ouders deze bos bloemen en geld, dat a ik gebruiken om weer een quilttop tot quilt te verwerken.



Gisteren ben ik samen met de BEE meiden naar Johanna van de Lindehof geweest.
http://delindehof.blogspot.com/
Daar kreeg ik van Jolanda en Jilina een cadeaubon van...
Driemaal raden wat ik daar gekocht heb...

Maar wat hebben we daar met elkaar gedaan??

Nou dit, servies schilderen.
Ik heb het stitchery patroon van cinderberry stitches "Snowballs" voor gebruikt.
Natuurlijk ben ik vergeten om een fototoestel mee te nemen om van de andere kunstwerken ook foto's te maken.
Mar volgens mij heeft Johanna wel foto's gemaakt, even bij haar kijken dus.




1 opmerking:

Jantine zei

Wat een grappige dobbelsteen. En dat servies maken, dat was een leuk uitje. Trouwens... nog gefeliciteerd, dat vergeet ik nu helemaal.