vrijdag 17 december 2010

KERSTVAKANTIE

Vanmiddag begon voor de meiden de Kerstvakantie.
Eerlijk gezegd zijn ze er ook wel aan toe.
Levita heeft haar eerste stage week erop zitten...
Ze komt vol met leuke verhalen thuis. Het "juf zijn" is echt haar ding.
Cèntaine is weer hersteld van de griep en was nog ontzettend druk de laatste dagen voor de vakantie want we hebben haar net op de bus naar Oostenrijk gezet voor een heerlijke wintersport vakantie met school....
Ik denk maar niet aan alle narigheid die je leest over het weer....
Malea heeft dinsdag haar enkel verzwikt met gym op school en zit met een zwachtel om haar voet.
De dokter kon niet zien of de enkelband gescheurd was of niet i.v.m. de zwelling.
Volgende week weer naar de eigen huisarts en dan zien we wel weer verder...
( Jillien, mijn rampen dinsdag was dus nog niet voorbij...).
Ximene spreekt gewoon met een stel meiden af om te gaan schaatsen.
Oftewel een rustige week..
Gelukkig was er vanmorgen nog wat tijd over om te naaien.
Ik had deze stitchery nog liggen en heb daar een kussen van gemaakt.
Hier zie je de voorkant, de achterkant moest er toen nog aan.

Hier zie je een folkart bom van haar:
Je kunt alle maanden nog downloaden. Hij is in september gestart.
Deze stof had ik nog liggen van "A kittens tale" maar de patronen van Lynette Anderson liggen me niet.
Zo kom ik gelijk van wat stash af..

Geen opmerkingen: