woensdag 19 januari 2011

POSTBODE

Gisteren kwam ik terug van een gezellige ochtend bij een quiltvriendin en bij thuiskomst lag er een envelop op de deurmat met een patroon van Bird Brain Design. Een beetje winters maar ik vind het heerlijk om stitcheries te maken.
Ook had ik bij ze Transfer-Eze.
Dit stop je in de printer en je print het patroon op de Transfer-Eze. Dit fixeer je op de stof ( volgens mij strijken maar dat moet ik nog even goed lezen ). Daarna kun je gelijk met het handwerken beginnen, niets meer overtrekken enz.
Vandaag kwam de envelop van de Fat quarter shop binnen met stof van Le petite ecole.
Het eerste blok van "The night before Christmas" is ook binnen....
Oftewel eerdaags begin ik aan een nieuwe quilt....
Vrijdagmorgen maar eerst de top van Truly Scrumptious afmaken.....



1 opmerking:

Simone zei

Toch de rest van de stofjes maar gewoon erbij gekocht? Ik be nog steeds niet begonnen... Ben ff druk met andere dingen!