zaterdag 5 februari 2011

In januari heeft iedereen altijd goede voornemens die halverwege de maand alweer wegzakken...
Daarom heb ik tegen niemand mijn voornemens verteld...
Maar afgelopen dinsdag op de bee ontglipte me mijn voornemens...
Ik wil namelijk dit jaar stof die ik heb opmaken ( lukt nooit met alle stoffen hoor ) maar de voorraad moet wel slinken.
We weten allemaal dat een quiltster veel stof verzameld. We worden allemaal hebberig in een stoffenwinkel of op een beurs en wat dacht jevan surfen op het internet??
In januari beginnen er ook vele dames een gratis bom en ik vind het heerlijk om als ik uit het werk kom even te surfen over dat internet. Mijn hoofd komt tot rust en dan begin ik aan het huiselijke leven.
Huisgenoten hebben er geen last van want zij zitten op school of werken dan.
Zo ben ik ook tegen deze folkart bom gelopen.
Hier zie je alweer het volgende blokje.
De bom is van haar:
Hier zie je het derde blokje van crazy cats.
Ook al zo'n bom waar ik tegenaan surfde.
Gisternavond is het katje gefestonneerd en voorzien van snorharen.
Het patroon kun je bij haar vinden:
Even naar FREEBEES gaan.
Mijn voornemen ontglipte me en Els een van mijn quiltvriendinnen wil me nu houden aan mijn voornemen...
Ik mag nu alleen nog maar stof kopen om projecten af te maken zoals je gezien hebt bij Truly Scrumptious ( deze wordt op dit moment geknoopt).
Dat was het voor nu want Bunny Hill haar nieuwe bomblokje wordt nu uitgeprint zodat ik daar dit weekend aan kan werken...
Alleen vanavond en morgenavond een avondienst en dan heerlijk een week vakantie!
Ik wens jullie een prettig weekend!

1 opmerking:

Dear Jo zei

Fijne vakantie!!!! Dat je maar veel van die hele leuke projecten mag vinden en uitwerken! Ik maak dit weekend mijn kat ook af. Ze zijn echt heel leuk en die van jouw heel kleurig en de mijne heel country :-)