maandag 25 juli 2011

EEN ZEER LANGE BLOGSTILTE




Zoals jullie wel gemerkt hebben was er een zeer lange blogstilte..


Een week na het ophalen van mijn motor dacht ik met de motor naar een volleybal wedstrijd van Malea te gaan.

Helaas, nadat ik 5 minuten op weg was ben ik op een voorrangsweg ( en ik kwam van rechts) aangereden door een automobilist...


Gevolg:


In 2 1/2 week 3 operaties en 3 1/2 week ziekenhuisopname...

Wat ik had??


Scheenbeen op meerdere plekken gebroken, open kuitbeenbreuk, afgescheurde achillispees en een kuitspier aan vlarden ( die is verwijderd).

De laatste operatie was een huidtransplantatie dus ook op mijn bovenbeen heb ik een flink litteken.







Goed en dan kom je thuis waar Ben en de meiden zeer blij waren!


Ik ook natuurlijk maar wat vond ik het druk thuis en wat kon ik weinig...



Ik ben nu alweer een aantal weken aan het revalideren en op dit moment ben ik zover dat ik in huis zonder kruk kan lopen en kleine stukjes buitenshuis met 1 kruk...

Mijn lichaam is zeer snel overbelast en als ik een avondje naar de ikea ben geweest, gewoon om eruit te zijn ( en een nieuwe handwerklamp te kopen) dan ben ik de volgende dag de klos en moet dan zeer veel rusten.


Je zou denken dat er veel handwerktijd zou zijn maar alles kost erg veel tijd, in het begin was ik blij als ik naar het toilet was geweest en moest daar echt van uitrusten....

Toen kwam ik erachter wat ik "normaal" allemaal deed...






In het ziekenhuis heb ik meer dan 200 kaarten gekregen, dat kwam ook door het bericht wat zij op haar weblog over me had verteld!

Ik wil iedereen super bedanken voor alle kaarten!!

Op een dag kwamen er 25 kaarten voor mij... Super leuk om te lezen en de post kwam altijd na de wondzorg... dat leidde flink af!



Ik begin nu weer een beetje een "normaal"leven te krijgen en handwerk weer.

In een volgende blog wil dan graag laten zien waar ik de afgelopen tijd mee bezig ben geweest!

5 opmerkingen:

Simone zei

Meid, wat heerlijk om te lezen dat je al zonder krukken rondhobbelt! Ben je al van die rottige pillen af? Wel balen dat alles nog zoveel moeite kost... Zal ik binnenkort weer eens een bakkie komen doen?

Guusje, zei

Wat fijn dat je weer wat aan het opknappen bent. Nog heel veel beterschap en denk nog maar goed aan jezelf want er is heel wat gebeurd als ik het zo lees.

quiltmarjanneke zei

Sivia,
Wat een verhaal, dat had ook anders af kunnen lopen.........
succes met revalideren en handwerkse!

Dear Jo zei

Lieve Sil, Heerlijk om te zien dat je weer blogt. Ik ben heel benieuwd naar je creaties en kom gauw (net als Simone) een bakje (thee) bij je drinken.

Jantine zei

Wat fijn dat je er weer bent, als het goed is is er via elektronische weg ook een kaartje van mij gekomen.
Wat zul je zijn geschrokken en wat heb je al een hoop meegemaakt. Sterkte met het verder revalideren, wat fijn dat je weer thuis kunt zijn!