dinsdag 27 september 2011

TRADITIONEEL PATCHEN???

Hier zie je het eerste blok van een nieuwe bom die ik ben begonnen.


Eens wat anders dan de quilts die ik anders maak vol met stitchery en applikaties.


Kun je de site's vinden waar elke maand de patchwork blokken op staan rond de 25 ste van elke maand.

De blokken worden gemaakt van FALALA de nieuwe serie van moda.





Hier zie je de hele bundel.



En ondanks het feit dat ik dit jaar alleen maar stof wilde kopen om projecten af te maken heb ik deze fat quarter bundle gekocht. ( FALALA van moda)







En ben ik nu ook besmet met het vingerhoedjes virus????

Ik weet het nog niet maar ik heb al wel 75 hoedjes geknipt liggen en die wil ik ook met de hand aan elkaar gaan naaien.

Van alle quitltoppen waar ik mee bezig ben worden nu 3 vingerhoedjes geknipt.



Maar het "oude" werk zul je zeggen, worden dat UFO's.....

Nee hoor daar ben ik ook nog mee bezig.






Dit is de achterkant van Ruth's quilt.


De dakpannetjes bleven groeien totdat het quiltgaren op was.





Hier zie je de voorkant alleen op de zijkant, vergeten de foto een kwartslag te draaien.



En hier is Truly Scrumptious, die wordt geknoopt.


En Henrietta Wickers????


Hoever ik daarmee ben zie je de volgende keer!














5 opmerkingen:

Simone zei

Zo hé, jij hebt de smaak te pakken!!!

Guusje, zei

Wat een mooie projecten heb je allemaal onderhanden en wat een mooi nieuw project ben benieuwd hoe dat verder gaat. Leuke vingerhoedjes.

Dear Jo zei

Goed bezig!!!!! Het ziet er allemaal hartstikke leuk uit. Hoe groot worden je vingerhoeden?

Jantine zei

Oh, wat ben jij met veel mooie quilts bezig, ik kan niet kiezen ;-).
Die quilt met bricks is erg mooi van kleur.

Myriam zei

Dit is fantastisch! :)