zondag 5 december 2010

SINTERKLAASPERIKELEN.......

Gisterenavond hebben wij Sinterklaasavond gevierd met de kinderen....
Hier een aantal bijzonderheden.

Hierboven zie je Ximene, het ongeduldigste meisje........

Hier het langste gedicht ( 4 A4 velletjes vol! )....
Door Ben geschreven en voor Levita bedoelt.
Wel grappig want Levita had Ben en zij heeft het gedicht extra groot uitgeprint omdat hij nog niet aan een leesbril wil....

Mijn cadeautjes.....



De leukste surprise gemaakt door Sander ( vriend van Levita ) en voor Cèntaine bedoelt!
Cèntaine gaat voor de wintersport elk jaar!!!!
Met school en dat moet zij zelf betalen....
Dat op zich is geen probleem maar zij kan zo zuinig leven dat ze boos wordt als ik de broeken niet wil verstellen en zij een nieuwe moet kopen van mij.....


Het verleden van Ben blijft hem achtervolgen....
Maar in geval van nood heeft hij nog een biertje...
Weinig quiltnieuws dit keer maar door een griepje is er nagenoeg niet gehandwerkt.
Volgende keer wil ik graag mijn projecten weer laten zien!
OH OH OH, er zijn zulke leuke Kerstpatronen in omloop en daar ben ik helemaal verliefd op.....

Wordt dus nog vervolgt!



Geen opmerkingen: