zondag 18 mei 2008

BUTTERFLY GARDEN

Er zijn vele dames wereldwijd bezig met butterfly garden van Leanne's House. Zo ook ik.
De patronen voor blok 1 t/m 4 heb ik al in huis. Elke maand krijg ik die samen met de stof uit Engeland via Buttonberry.
Hier zie je blok 1. Vandaag heb ik daar de laatste hand aan gelegd. Ik had een fout in het patroon zitten vandaar dat ik enkele miniblokjes van blok 2 geruild heb met blok 1.

En zie hier blok 2.
Ik hoop deze week de laatste hand te leggen aan blok 3 zodat deze aan het eind van de week gepost kan worden.
Ik heb deze week niet geblogd maar dat komt door alle creativiteit die ik deze week heb geuit.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Silvia,

Dank je wel voor de vlop. Fijn dat je blij was met de jouwe.
Ik heb je site opgeslagen in mijn Favorieten dan kan ik er af en toe nog eens een kijkje nemen.

Groetjes, Jolanda

Anoniem zei

Hoi Silvia,

Waar haal je de tijd vandaan? Ik weet dat je een bezige bij bent, maar dat je dit er allemaal naast doet..... Het ziet er allemaal erg mooi uit. Misschien kun je op school een keer een expositie houden.
Groetjes,
Bea