dinsdag 20 mei 2008

STITCHERY BOM

In Januari werd er op het prikbord voor patchwork en quilten gewezen op de stitchery bom van capricorn. Natuurlijk was ook ik nieuwsgierig en keek op de bewuste site. De stitchery trok me gelijk aan. Naar de Singer ( plaatselijke quiltwinkel) gegaan om stof te halen waar ik de stitchery op zou gaan maken. Alle lapjes gesneden en aan de slag!!!

Op de eerste van de maand komt de stitchery "uit"en hij staat maar 1 maand op de site dus gelijk en notitie in de agenda gemaakt. Je zult er maar een vergeten.

Tot nu toe gaat het goed en heb ik alle maanden.


Langzaam aan wordt het al een leuk stapeltje. In deze stitchery zit een taalfout. Onnozel als ik was heb ik hem zo overgenomen maar eigenlijk heeft het wel wat. Mocht ik me eraan gaan ergeren kan ik altijd voordadt het jaar voorbij is een nieuwe maken.


En deze is alweer van de maand mei. Hoeveel nachtjes duurt het nog voordat het juni is??
Wat kan wachten lang dren.
Alleen gaat dit jaar nog sneller dan de vorige....Je wacht elke keer weer tot er een weer een blok van een van mijn bommen uitkomt.
Over een andere bom vertel ik de volgende keer.





1 opmerking:

Simone zei

Gefeliciteerd met je nieuwe blog! Ik heb je meteen toegevoegd aan m'n lijstje (hihi, je bent "pas" de 108e) Zie je binnenkort weer bij Singer!