maandag 23 juni 2008

UITSTAPJES

Buiten de bommen die ik doe maak ik zo af en toe een uitstapje naar wat anders. Hier zie je Two brown chicken van Leanne's House.
Met de dames van de quiltbee zijn we bezig om dit patroon te maken. Meer laat ik niet zien want na de vakantie houden we een show and tell..
En dit zat er in het pakketje van de cyberstitching day....Een erg leuk patronen boek van Hatched and Patched. 2Patronen van Gail Pan, materiaal om werkstukjes uit het boek te maken, stof om te beginnen aan de quilt die in het boek staat en nog een patroon van een Australische quiltontwerpster voor een kussen. Erg leuk allemaal. Alleen kwam er van cyberstitchen niets want er stond nog een avonddienst open voor zaterdagavond ( het Nederlands elftal moest spelen en niemand kon werken, dus 's ochtends en 's avonds gewerkt. Zondag was ik daar en tegen vrij en heb toen heerlijk gewerkt aan de two brown chicken.

Ook dit patroon kon ik niet laten liggen... Peace and plenty.....
Het ligt er nog ......


En daar kwam vorige week ook de bom van Truly scrumptious binnen....



En de bom vanButterfly garden...
WAAR KAN IK TIJD VINDEN OP HET WERELD WIJDE WEB?????????






1 opmerking:

Simone zei

Druk, druk, druk... maar wel met allemaal leuke dingen!