dinsdag 17 juni 2008

UITDAGING

Op een van de site's waar ik al surfende kwam ( weet niet meer welke) had de vrouw in kwestie ons uitgedaagd om 5 quilt(tops) af te hebben voor eind juli. Dat was een mooie opdracht om van een ufo een affo te maken. Alleen kwam ik tot de ontdekking dat ik "maar"4 quilts af moet maken. Een ding weet ik zeker dat lukt me niet voor eind juli.
Vandaag een poging gedaan en de paasquilt is nu klaar.
Ik kon niet schoonmaken wat eigenlijk de bedoeling was maar de loodgieter is er en die heeft de ketel afgesloten om de verwarming van de zolder weer aan te sluiten.
Vorige week dit boek besteld en gekregen.
Dit is de quilt waar ik mee ga beginnen als ik het toverkussen van Ximene klaar heb en de birds. bees and butterflies van afgelopen winter.


Maandag werd ook het pakje bezorgd waar alle spullen inzitten voor de cyberstitching waar ik aankomende zaterdag aan meedoe via de mrs. Martin quiltshop. Jammer genoeg moet ik eerst werken en heb ik 's avonds nog een feest.

een ding verklap ik. Dit boek zit erin... Er zijn geloof ik 20 exemplaren gesigneerd.....
En ja hoor daar heb ik er een van!!!!!




1 opmerking:

Simone zei

Je bent in een winning-mood Silvia!
Heb je nu die website met tijd al gevonden???