zaterdag 14 juni 2008

LEVENSPERIKELEN

Gisteravond nadat we de zwem4daagse hadden afgerond met een medaille zijn we nog nar de afsluiting van de paarden4daagse gaan kijken.
Daarna kom eindelijk de voetbal beginnen. Tijdens de voetbal heb ik mij prima vermaakt met een mini blok van Butterfly garden.
Vandaag was een erg leuke dag met de post!!
Een envelop van Jolanda met 2 erg leuke bloemenstofjes en van Janny een lapje met butterflies!! ( toepasselijk met de BOM van Butterfly Garden) En via internet nog een boek besteld van Hatched and Patched, An Angels story.
Kan ik ook ergens via het wereld wijde web tijd bestellen??



Sorry Cèntaine maar ik heb de foto verkeerd geplaatst. Vandaag had Cèntaine een optreden van Aerobic al lijkt het meer op street dans wat ze doen. Erg leuk om naar te kijken.

Afgelopen week nog 3 boeken te leen gekregen van Patricia...En nee de andere boeken die heb ik nog niet uit. Als het goed is er straks in de zomervakantie nog tijd voor.
Voor nu stop ik ermee, ga nog even een detective kijken met een mini blok van Butterfly Garden en dan met een boek naar bed.




Geen opmerkingen: