donderdag 12 juni 2008

QUILTBEE

Vanmorgen voor de laatste keer naar de Quiltbee geweest voor de zomervakantie.We moeten voor een paar maanden afscheid nemen van elkaar.Ik had voor mijn quiltvriendinnen een kleine verrassing om de zomer door te komen.
Natuurlijk kon ik het niet laten om stof te kopen....
Daarna door naar Nunspeet om Malea van school op te halen en dan door aar huis om de andere meiden op te halen want we moesten naar de tandarts.Thuis gekomen kreeg ik de schrikvan mijn leven. Volgens een collega had ik moeten werken ( terwijl ik vrij had gevraagd en gekregen) omdat er een andere collega ziek was alleen hadden ze dat niet aan mij verteld. Ondanks dat voelde ik mij erg schuldig want ik weet dat al die cliënten op hulp hebben zitten wachten.
Nadat we van de tandarts terug kwamen wat nogal wat voeten in de aarde had want Cèntaine moest 2 kiezen laten trekken zodat haar beugel geplaatst kan worden.Lagen er 2 pakjes voor me op de stoep.


Peace and plenty van Leanne Beasley....

Dit is een foutje maar krijg 'm er niet uit ( of ik moet alles opnieuw gaan doen en het is een troep thuis, de loodgieter is bezig dus ik wil nog puin ruimen).




En blok 5 van Butterfly garden.
Drie maal raden wat ik na de zwem4daagse vanavond ga doen??!!




1 opmerking:

Simone zei

Leuke stofjes heb je meegenomen! Ik heb meteen rood/witte en wit/rode kippenstofjes meegenomen voor bij jouw projectje ;)
Ik heb me trouwens ook meteen weer opgegeven voor volgend seizoen!
Balen van je werk...:( Gelukkig hoorde je dat pas NA de bee!