vrijdag 18 juli 2008

UP-DATE

De afgelopen dagen niet geblogd...Maar er is wel veel gebeurt.

Afgelopen zondag vierde mijn vader zijn 64 ste verjaardag. Hier een foto van mijn broer, schoonzuster, nichtje, man en twee dochters.

Dit is juf Ellis. Een super juf die alle hobbels die er bij Cèntaine in de groep waren heeft glad getrokken.


De foto vergeten te draaien maar juf Ellis is een trike-rijder en heeft de hele klas met een stel vrienden mee uit rijden genomen op de een na laatste schooldag. Cèntaine heeft genoten.




De allerlaatste schooldag van Cèntaine...Hier nog in diepe rust.




Maar toen ze eenmaal wakker was was het een dag van genieten. Overdag de musical voor de hele school opgevoerd en na de pauze kwam het officiële gedeelte met een oorkonde en het allerlaatste rapport.



Natuurlijk kwam blok 6 vanbutterfly garden nog binnen. ( hij ligt er nog net zo....)



Maar toch nog tijd gevonden de afgelopen twee weken om het toverkussen te sandwichen en een begin te maken met doorpitten.


Aan de achterkant kun je dat beter zien.









En natuurlijk gaat de verbouwing verder. Frans is nu bezig om het houtwerk te stellen zodat de raildeuren erin kunnen.
Ik heb al gehoord dat ze morgen gaan beginnen met de vlizotrap....
Ximene heeft tegen Frans gezegd dat de zolder over 3 weken klaar moet zijn..Voor elke kamer een week....Het antwoord heb ik niet gehoord.....









2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve moeder

HAAL ONMIDDELIJK DIE VRESELIJKE FOTO WEG DAT IK SLAAP!!!
Het is lek dat je een eige site hebt maar sommige dingen hoeven ze NIET te weten.
Van je dochter Centaine

Anoniem zei

ik bedoel leuk niet lek

xxxCentaine