donderdag 14 augustus 2008

VAKANTIE

Voor ons is afgelopen maandag ook de vakantie ( eindelijk) begonnen.
Het wordt dit jaar wel een werkvakantie maar dat geeft niet.
Het aftimmeren van de zolder is bijna klaar. De afdeklatjes moeten nog geplaatst worden en dan begint het schilderen en sauzen......Als de gordijnrails hangen kan ik eindelijk aan de slag om de gordijnen te naaien. ( was het maar zover...ongeduldig ben ik hè??)
Dinsdag kwam het zevende blok van Butterfly garden binnen....

En blok 8 van capricornquilts is uit....

Ik kon het niet laten en heb een patroon bij bee sew whimsical besteld ( een aanrader!!)


En hier is het patroon een ( vind ik) erg leuke quilt met stitchery. Ik twijfel nog of dit een kraamcadeau moet worden.....


En bij het patroon zat nog een extraatje.
Een klein stitchery patroon met de achtergrondstof een knoop en een yoyo.
Waarom zou ik zo snel de gordijnen willen maken???
Er ligt nog zat handwerk op mij te wachten........
Vandaag gaan we eerst maar eens naar mijn ouders....Daar kwamen we alleen maar de kinderen brengen als we moesten werken..Ik kan me niet meer heugen wanneer we er "gewoon"op visite zijn geweest..





Geen opmerkingen: