donderdag 7 augustus 2008

SLAPELOZE NACHT

Dit diertje heeft ervoor gezorgd dat wij een slapeloze nacht hebben.
Gisterenavond gingen we lekker slapen....
Midden in de nacht moest ik naar het toilet...En daar hoorde ik traptreden..Was het Ben die aan het slaapwandelen was ( wat gewoon is). Nee, hij zat rechtop in bed toen ik er weer indook. Ben stapt uit bed en loopt naar beneden.......Er liep iets over de vensterbank ( dacht ik) .....Was dat een rat???? Dat had ik woensdagavond op de tv gezien er is een overlast door ratten..HET zal toch niet??????
Ik doe de lamp aan, vlieg mijn bed uit en ren de slaapkamer uit ondertussen gooi ik de slaapkamerdeur dicht..naar beneden, ik:" er loopt iets over de vensterbank"??!!
Wij samen naar boven, voorzichtig e deur opengedaan. En ja hoor, daar vloog een vleermuis door onze slaapkamer.
Maar hoe krijg je die eruit om 1.30 uur.
Ben heeft de lamp uitgedaan en we zijn naar beneden gegaan, daar de buitenlamp aan gedaan, weer naar boven voorzichtig de deur open en naar het raam. Deze wijd opengezet en het gordijn open. Wij weg want het was doodeng, weer naar beneden en buiten wachten tot hij was weggevlogen. Maar zie dan de slaap nog maar weer eens te pakken te krijgen.
Gelukkig zijn er ook nog rustige dagen.....
Afgelopen zondag zijn we naar de boekenmarkt geweest in Deventer.

Het leverde voor Malea 12 boeken op ( ik had me al vergist in de hoeveelheid, dacht eerst dat het er 14 waren) en voor Ximene 24 boeken. Ja, het aantal klopt echt en er zijn al boeken uit.

Ben heeft nu de serie van Ludlum kompleet dus iedereen is weer happy.

Hier zie je alle kinderboeken. Bojo staat er ook bij op. Zij wil graag aan tafel zitten, dat mag soms maar nooit met het eten.

Zondag ook de capricorn stitchery afgemaakt van de maand juli.



Geen opmerkingen: