maandag 22 september 2008

BLOG STILTE

Het was een tijdje stil op mijn weblog maar dat had zo zijn redenen.
Ken je deze boeken nog van een tijdje geleden??
Ze zijn uit...
Ik had nog een paar boeken te leen gekregen van Patricia en ook die zijn uit.
En natuurlijk moesten er kamers gedecoreert worden en zijn er zeer vrolijke meisjes die gezellig op hun kamer zitten en natuurlijk ga ik daar eens bij zitten.

Voor de zomervakantie heb ik de dames van de quiltbee dit patroon gegeven "two brown chicken"van Leanne's house ( alleen de kippen zijn rose bij mij ).
Nu hadden we afgelopen donderdag weer voor het eerst na de vakantie weer een bee en iedereen had de kipjes gemaakt. Leuk om te zien hoe iedereen dit verwerkt had en welke kleurtje men had gebruikt.
Ik vond het erg leuk en volgens mij is dit voor herhaling vatbaar.



En ja, Vandaag is onze oudste dochter 15 jaar geworden!!!!!
Gisteren hebben we dit gevierd voor de familie en vrienden en vrijdag avond heeft Levita voor haar vrienden en vriendinnen een party!!
vandaag lekker vrij genomen zodat we kunnen bijkomen en quilten natuurlijk.





1 opmerking:

Willeke de la Chambre zei

Van harte gefeliciteerd met de 15e verjaardag van je dochter!
Mooie meid hoor!