zondag 5 oktober 2008

MIJMERINGEN

Vanmorgen met het wakker worden en de wind buiten door de bomen horen razen moest ik even aan de afgelopen week denken......
Zaterdag met Malea naar Mevr. Kooy geweest. Malea rijdt hier paard en Mevr. Kooy werd 80 jaar. De inderen die bij haar paardrijden hebben een verhaal bedacht en natuurlijk spelen de aarden daar een hoofdrol in mee. Voor Malea was dit best eng want er waren heel veel ouders die kwamen kijken maar ze heeft genoten.
Even op een moment dat het rustig bedacht ik dat het best leuk zou zijn om een kerstquilt te maken, het liefst voor deze kerst klaar. Enkele blogs terug had ik de stofjes al laten zien.

Ik heb het patroon van Rosalie Quinlan gebruikt alleen de maten aangepast en de rand erom heen van Truly Scrumptious gebruikt. Die van Rosalie vond ik minder mooi.



Inmiddels zijn blok 1, 2, 3 klaar en aan elkaar genaaid. Toen was het dmc op maar dat probleem was snel opgelost.



Donderdag kwam er met een dikke plof op de mat dit pakketje van Wil met een lief briefje.
Ergens moet er toch een momentje zijn om hem te maken .




Vrijdag tijdens de hond uitlaten om 8.00 uur zag ik deze paddestoelen natuurlijk geen fototoestel bij me dus later maar terug ( met hond, vind 'ie niet erg) om een foto te maken.
De herfst is dus echt begonnen ook aan de storm van afgelopen nacht te merken.
Het was fijn om zo te kunnen mijmeren....En daarna de gedachte "lekker ik heb vakantie".
Het word geen rustige week van Cèntaine en Malea zijn deze week jarig....
Wordt vervolgd.






Geen opmerkingen: