vrijdag 31 oktober 2008

Bij thuiskomst uit mijn werk trof ik een erg leuke envelop op de deurmat.
Van Wil heb ik allerliefste patroontjes gekregen voor candlewicking.
Later zie je wat ik tijdens de cursus heb gemaakt afgelopen dinsdag.
Woensdagmiddag...
Samen met Laura ( een vriendin ) en Ximene een paperpiecing hartje gemaakt. Deze is van Laura.

En deze van Ximene. Ze mocht zelf de stofjes bij elkaar zoeken. Natuurlijk mocht er ook een geurtje lavendel of rozen in... Het is maar goed dat er geen reukcomputers zijn want je stinkt dan weg....



Vanmorgen weer lekker achter de naaimachine gezeten. De voorbereiding van blok 6 Butterfly garden afgerond. 36 lapjes versneden op 1 1/2 inch en weer aan elkaar genaaid. Nu de stitchery en de applicatie nog....



En dit is nu candlewicking. Erg leuk om te doen en super ontspannen. Een betere close-up lukte niet met mijn digicamera. Uiteindelijk wordt dit een kussen.
En nu weer aan het werk Ximene heeft een snee in haar vinger....Waar blijven toch al die pleisters????




Geen opmerkingen: