donderdag 6 november 2008

JARIG

Vandaag ben ik jarig!!!!
Ik blijf altijd kind want ik vind jarig zijn super leuk.
Nu is donderdag een beetje een lastige dag, iedereen werkt, moet naar school en heeft de kinderen op een sport zitten en die moeten trainen.
Dus hebben we het zondag voor de familie en vrienden ge viert.
Bij ons is het traditie om zingen de jarige wakker te maken en cadeautjes te geven.
Van Mike en Levita kreeg ik een bedel aan mijn pandora ketting...Zie je hem??
Grote ogen 's morgens hè...

Vandaag kwam Jolanda op de koffie en we hebben heel gezellig gepraat.
Van haar kreeg ik deze stofjes.
Ik wil ook nog a quilters journey maken van Leanne Beasley en ik ga daar deze stofjes voor gebruiken.




Ook zondag ben ik super verwent. Van de ene vriendin een notenkraker, een andere gaf me de noten en de derde gaf me een nieuw bakblik omdat de ouder er niet meer uitzag...De vierde vriendin was boos omdat er geen appeltaart was maar appelkruimeltaart en waar bleef mijn traditie van appeltaart met de verjaardag nu??
Nou Willie ik heb weer noten dus kom maar appeltaart eten.


Vanmiddag werd er een bos bloemen thuis bezorgd van MFE ( bedrijf waar Ben werkt. Daar krijgt de vrouw op haar verjaardag een bos bloemen van de baas van haar man!!)
Het is een dag met een gouden randje.
En nu lekker aan een kop koffie met de kerststitchery, heerlijk ontspannen genieten.
Fijne avond!





2 opmerkingen:

Simone zei

Gefeliciteerd Silvia!!! Mooie stofjes heb je gekregen!

Willeke de la Chambre zei

Welliswaar te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd!
Zo te zien ben je niet vergeten!
Groetjes,