dinsdag 23 december 2008

BIJNA KERST.......STRESS??????

Het is bijna Kerst.
De versiering voor de kerstboom is klaar.Mijn buurjongen vind dat ik maar een heeeeeel rare boom heb, er zit niet een kerstbal in..
Bijna alle vrienden en kennissen hebben een kerstkaart gehad, op degen na die ik "zo" in de bus zou doen. Dit jaar niet allemaal een eigengemaakte kaart....WANT....

Ik ben erg druk bezig geweest om een Kerstquilt te maken. Enige bloggen geleden
( 5 september) wel te verstaan was de start van deze quilt.
En hij is zomaar op tijd af!
Ben was er niet erg blij mee want nu kon hij op stel en sprong naar de praxis om schilderijrails te kopen en natuurlijk moesten die ook hangen voordat hij om 13.00 uur moest gaan werken.
Dus Bea je kan op de thee komen om mijn quilt te bewonderen maar mag ik eerst mijn kerstboodschappen nog halen??
Want als je je ouders uitnodigt voor een Indonesische rijsttafel dan moet je de spullen wel in huis hebben....Eerste Kerstdag zitten de winkels ( begrijpelijk) dicht.
Het geeft wel een kicken gevoel om zo'n grote quilt af te hebben op naar de volgende UFO'S.




1 opmerking:

Simone zei

Gefeliciteerd Silvia!!! Hij is schitterend geworden!