vrijdag 23 januari 2009

BEKENTENIS

Ik weet het, ik heb een logo an de zijkant van mijn weblog staan dat ik elke maand dingen afmaak. Ja, daar ben ik ook mee bezig maar ik moet toch ook bekennen dat ik aan nieuwe projecten ben begonnen.
Dit is een bom van bird brain design. Dit patroon zat bij de mail en ik kon het niet laten. Gelijk naar de singer om achtergrondstof te kopen. Natuurlijk heb ik al wat voorraad opgebouwd in die 2,5 jaar dat ik quilt mar niet genoeg voor een hele quilt.
En deze van Bunny Hill is voor deze maand klaar.

Deze foto heb je aan het begin van het jaar langs zien komen.....
Een aantal vrijdagochtenden ( mijn naaiochtend) ben ik bezig geweest om alle stof te snijden en de blokken aan elkaar te naaien.


Vanmorgen kwam de top klaar. Samen met Ben de top gespannen en gesandwiched.
En vanavond wil ik graag beginnen met quilten maar de kinderen bedenken vanalles om te doen voor vanavond en er zal er tocht een taxichauffeur moeten zijn......Ik dus ( met liefde hoor).
Morgen komt de timmerman...Eindelijk wordt mijn naaikamer een feit. We hadden 29 december de werkbank besteld maar daar zat wat vertraging op....
Wie weet kan ik zondag wat foto's laten zien.




1 opmerking:

Simone zei

Oooooh, heb je hem al af! Wat snel!!! Ik heb 'm wel al getekend...
Wat is je top van de Quilters BOM mooi geworden!
Fijn weekend (het wordt lekker quilt-weer). groetjes, Simone