zondag 18 januari 2009

Gisteren de hele dag bij Bep geweest. 6 uur mogen stitchen...Wat heerlijk voor een verslaafde!
De hele dag toegeven aan je verslaving met gelijk gestemde dames. Natuurlijk gisteravond ook aan het handwerken geweest.
Vanmiddag kon ik het niet laten om aan de bom van Bunny Hill te beginnen. Het eerste deel is klaar. Deze bom wordt met de festonsteek geapliceerd. Dat gaat lekker snel en halverwege de avond had ik blok 1 klaar.
Hierna heb ik mijn nek en schouderdoor Ben laten masseren want die doen nu een beetje zeer..Kun je een stitch schouder/nek krijgen??
Voor iedereen een fijne (quilt)week.



2 opmerkingen:

Annelein zei

Hallo Sylvia,

Kom ik toch nog onverwacht jou blog tegen bij de links van Simone. Leuk zeg om zo even mee te kijken. Je bent al lekker ver met je BOM van Bunny Hill. Ziet er ook erg leuk uit.

En die schouder... volgens mij kan dat wel, maar zo'n massage doet vast wonderen.

Ik ben vandaag nog weer verder gegaan met de matroeskapoppetjes. Geen idee of ik het goed zeg zo maar je weet vast wel wat ik bedoel. Binnenkort zal ik het eindresultaat op mijn blog laten zien.

Kom gauw nog eens bij je kijken.

groetjes, Willeke

Unknown zei

Hoi Silvia,

Jij bent echt verslaafd zeg.
Het was idd heel erg gezellig bij Bep. Kan ik je ook prive mailen?
Heb een vraagje over een stitchery die je in augustus op je blog hebt gezet. Groetjes, Helen