vrijdag 30 januari 2009

EINDE VAN DE MAAND

Weet je nog ....Het begon zo aan het begin van het jaar..Ik liet allemaal werk zien wat nog niet af was..
Maar nu nadert het einde van de maand en dat blijkt dat ik toch heel wat heb gedaan.
Hier zie je Peace and plenty van Leanne Beasley...
Twee stitcheries van Gail Pan....

En nu??
Nu is de stitchery klaar een ingelijst.


Vind je ze niet mooi bij elkaar hangen??
Het lantaarntje kreeg ik van een cliënt voor de Kerst en de schoentjes zijn de eerste schoentjes van Ximene onze jongste dochter.



En hier de stitchery klaar en afgewerkt...





En nog een.
Zie je de "quilthanger"??Die heb ik gekocht voor € 0,70 bij de ikea.
Laatst was ik bij Bep en zag dat ze boekophouders had gebruikt...
Ik vond dat een mooie en goedkope oplossing.
Weer een reden om naar de ikea te gaan....





1 opmerking:

Simone zei

Mooi setje heb je daar aan de muur hangen!!! En die broekophouders zijn echt briljant. Ik wil naar Ikea!!!