donderdag 29 januari 2009

GA JE MEE?????

Zo nu kan ik eindelijk mijn naaikamer laten zien....
Ga je mee naar binnen?

Gelijk links om de hoek vind je een kast van de ikea of eigenlijk zijn het er twee want ik kon de spullen niet kwijt.


En dan naast de kast mijn werkbank waar ook de pc op staat. Ik ben er al achter dat dat erg handig is want als ik foto's laadt dan kan ik ondertussenwerken aan een quilt.


"Ja, dat is nu weer de tuttigheid ten top die plantjes" zei mijn moeder.
Ach zegt Ben":"over een poosje heb je die ruimte toch nog om de rest van je werk kwijt te kunnen".



De timmerman vroeg al of ik nu uitgedacht was want het was nogal een klus om de plank voor het toetsenbord eronder te krijgen.




Ik ben gek op manden en leuke hoekjes dus hier zie je er een.





En nog een mand met de ikea kast volledig in beeld.






Nou hoe vind je het maar 3 en een halve box onder de werktafel.
Een met scraps, een met wisps en een met stofjes die voor An Angel story klaar liggen. Het kleine boxje kwam ik tegen van een internet lapjesruil...
Zo voorlopig zien jullie mij niet want ik zit op mijn kamertje!!







1 opmerking:

Simone zei

OOOOHHHHH... Daar kan nog heel veel bij!!! idd plantjes eruit, stash erin ;)
Maar wat een heerlijk kamertje! Ik zal ook eens foto's van de mijne maken. Ik vind het Ikea kastje trouwens super!