woensdag 7 januari 2009

NIEUWE BOMMEN

Eigenlijk is het beter om niet op het internet te surfen..Maar ik kon het toch niet laten en wil jullie graag laten delen in de volgende nieuwe bommen..
Deze is van Bunny Hill design.
Ik vergeet steeds hoe ik een link moet plaatsen...( erg hè)
En dit ontwerp is van Gail Pan.Het wordt een 7 maands project voor de Kerst. Dus net voor de Kerst van 2009 kan hij klaar zijn.
Ik beloof niet om aan alle bommen mee te doen maar vind ze wel allemaal erg leuk en twijfel nog erg. Gelukkig heeft januari 31 dagen en zijn er nog maar 7 voorbij.
Bij ons thuis staat alles in het teken van het schaatsen. Ik dacht ervan af te zijn toen zondag de dooi inviel maar na die strenge nachten is de schaatskoorts weer helemaal toegeslagen!!
De keuken staat vol met schaatsen en de verwarming met sokken en handschoenen. Alle vriendinnen worden opgetrommeld en vaak ga ik mee want ik vind dat er wel een ouder moet zijn die toezicht houdt.
Vanavond als de ijsbaan weer open gaat dan gaat Ben mee. Hij heeft onverwacht vrij gekeregen ( het is rustig bij hem op het werk, als dit maar geen begin van iets is....). Want ik moet natuurlijk wel mijn belofte nakomen en de stitchery van Peace and plenty afmaken voor het einde van de maand.

Geen opmerkingen: