zondag 4 januari 2009

Vandaag laat ik een aantal ufo's zien die af mogen / moeten.
Deze stitchery heb ik al vanaf de zomer samen met het lijstwerk. Mijn uitdaging is het om deze stitchery voor eind januari af te hebben.
This stitchery is my challange to finish before the end of Januari...
En daar ligt er nog de kip....


Butterfly garden.....


Truly Scrumptious......



capricorn bom 2008...Wist je dat ze al weer een nieuwe bom is gestart???

Hier vind je de gegevens van de nieuwe bom.
http://capricornquilts.blogspot.com/search?q==


En deze stitcheries zijn vrij "vers"van de kerstvakantie maar komen vast wel klaar voor de komende kerst...





3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Silvia.

Je hebt vast nog wel meer UFO's
Maar dit is wel genoeg voor een maand, jij gaat de prijs winnen als je iedere maand zoveel UFO's omzet in AFFO's Ha, ha, ha,
Groetjes Hennie.

Marie-José H zei

Leuk dat je op mijn blog bent geweest en dank voor de tip. Mij lukte het niet maar mijn zoon kreeg het wel voor elkaar.
Wat heb je leuke projecten onder handen. Sommigen staan ook nog op mijn verlanglijst.

hadimdn zei

nice blog !