zondag 22 februari 2009

HANDWERKBEURS

Na een heerlijke dag kwamen Simone en ik met een lege portemonnee thuis!!!!
Ik ben helemaal weg van de Tilda stitchery en daar heb ik ook al vliseline achter gestreken dus het stitchen kan beginnen.
En zie je daar links in de bovenhoek die tas met heel dik garen??
Dat is garen van stof... DE grote couturiers maken van een rol stof 1 model en de rest van de rol blijft over. Deze dames (www. hoooked.nl) kopen dit op en verwerken dit met iets elastine tot een bol katoen.
Dat is een pakket om een tas van te haken. De hele dag bleef dat door mijn hoofd spoken en op het allerlaatst en van mijn laatste geld heb ik hem gekocht ( ik moest eerst kijken of ik nog wel genoeg geld had...). Terwijl ik gisteren nog tegen Levita zei dat ik niet van plan was om zoveel uit te geven....
Ook aan de tas ben ik al begonnen, ik kon het niet laten alleen kreeg ik kramp in mijn duim van de dikke haaknaald( nr. 12 ).
Moe maar voldaan kan ik nu op de bank zitten met veel handwerkjes om me heen en wordt het handwerken te vermoeiend dan pak ik het "a Christmas story" van hatched and patched.

2 opmerkingen:

Simone zei

Uh... heb je vaseline achter je stitcherie gestreken??? ;)))

Anoniem zei

Dag Silvia,
Na een overweldigende beursintro, hebben we nu de handen vol aan de bestellingen en de inkoop van niewe zpagetti. Leuk dat je zo enthousiast bent. Laat je resultaat eens aan ons zien via info@hoooked.nl! groeten, Team Hoooked