dinsdag 24 februari 2009

NIEUWE QUILT

Vorige week donderdag kreeg ik van Wil dit Zuid Afrikaanse mandje op de Bee. Ik ben dol op mandjes dus je snapt weldat ik er erg blij mee ben.
Natuurlijk had ik er al een idee waar ik het voor kon gebruiken.
Deze vrolijke frisse stofjes zijn bedoelt voor het onderstaand patroon.
Vorig jaar had ik dit patroon al gekocht en besloot dat het nu tijd werd om eraan te beginnen.
Vrijdag heb ik blok1,3,7 en 9 gesneden en genaaid.
Op een ander momnet zal ik de stitchery overbrengen als ook de applicatie.


Want wat ik over heb van de stof wil ik gebruiken om met dit patroon te verwerken.
Een vriendin van mij is afgelopen zaterdag naar de ikea geweest en heeft daar de nodige vrolijke wissellijstjes voor meegebracht.
En nog wat van die handige quilthangers.
Zo en nu snel naar beneden want dan kan ik nog een uurtje stitchen voordat mijn bed roept..


3 opmerkingen:

Simone zei

Dat wordt een hele vrolijke quilt!!!

2ne zei

nice blog you have, gives me inspiration

Cindy at her Country Home zei

Hallo Silvia, Wat een leuke ontmoeting hadden we op de handwerkbeurs jij samen met Simone!
Ben al reuze benieuwd naar je blokken voor de nieuwe quilt en die stoffen zakjes met de stitcheries erop...mwaaahhhhh (ben aan het gillen hihihih) TE LEUK!
Dank voor je lieve bericht op m'n blok en hoop je nog een keer "live" tegen te komen, was kort maar met een leuke kennismaking! Een lentegroetje stuur ik jou (aan de stofjes kan het niet liggen zo vrolijk) CinX