zaterdag 7 maart 2009

IN DE LAPPEnMAND

"Love to sew"is iets wat ik erg graag doe maar zondagmiddag toen ik uit mijn werk kwam ging het kaarsjeuit...
Wat werd ik in ene beroerd. Ik dacht nog met een uurtje slaap knap ik wel op nou niet hoor ik knapte af!
Een week lang heb ik lang lag ik in de lappenmand en dan bedoel ik niet die lapjesmand...helaas.
Een week lang niet handwerken kun jij je dat voorstellen???
Gelukkig had ik voordat ik ziek werd nog wel lekker gehandwerkt en was ik redelijk op tijd klaar met de februari bommen.
Deze van Chilly chums is zo leuk om te maken dat ik met smart op het volgende blokje zit te wachten...de maanden kunnen me wat dat betreft niet snel genoeg gaan...

En hier "a tisket a tasket"van Bunny Hill. Het maart blokje ligt geprint op me te wachten..Misschien dit weekend?


En na een week in bed ligt er veel strijkgoed te wachten en in de berg met was lag ook deze stitchery te wachten om gestreken te worden.
Gelukkig had ik er nog een lijstje voor op voorraad.
Een vriendin van mij is laatst naar de ikea geweest en heeft flink wat dingen voor me ingeslagen..Weet je dat dat goedkoper is dan zelf gaan?? Want dan zie ik nog meer dingen en ideeën.
En nu gaan we over tot de orde van de dag. Eerst de was en wat poetswerk want dat mag na een week ook wel weer en dan vanmiddag misschien tijd voor een handwerkje? want snel gaan deze mama nog niet.




1 opmerking:

Kris Meares - Tag Along Teddies zei

Hey Silvia! Looks like there's lots of stitching going on at your place - love your Chilly Chums - and the fabrics from the previous post that you're going to make a quilt with - so pretty! Happy stitching - Bear Hugs! KRIS