woensdag 11 maart 2009

GORDIJNEN

De zolderverdieping was al een half jaar klaar maar er ontbrak nog wat..Ja, de gordijnen.
Het liefste ben ik de hele dag met stofjes in de weer maar gordijnen naaien vind ik geen leuk werk!
Toch heb ik de stoute schoenen maar aangedaan en ben aan het werk gegaan want het wordt voorjaar dus langer licht.
Dit zijn de gordijnen van Ximene en ja de blokken lopen netjes van het ene gordijn naar het andere door.
En overdag ziet het er zo uit!


Ximene en Levita wilde voor de gordijnen dezelfde stof hebben als van hun dekbed overtrek. Ik heb van litjeumeaux dekbedden gordijnen genaaid. Dat werkt toch wat lastiger dandat je stof aan de meter koopt.
Voldaan ben ik er wel van dat het nu eindelijk af is!


En ik vond dat ik mezelf mocht trakteren!
Ben lekker aan de gang geweest met deze nieuwe stitchery gisterenmiddag.
Vandaag bij Bep geweest voor een verrassingsochtend en daar lekker bezig geweest met een paasquiltje. Foto volgt als 'ie af is.




Geen opmerkingen: