maandag 16 maart 2009

MAANDAG


Er was dit weekend niet veel tijd voor handwerken maar het lukte me toch om deze stitchery af te krijgen.


Na een heerlijk vol weekend brak daar de maandag weer aan.


Na het ochtendritueel ben ik in mijn nieuwe auto gaan werken....

Nou ja eventjes dan want de auto had ik vrijdagmiddag voor een proefrit gekregen...

Ik zei nog zo: "Je kunt wel komen voor een proefrit maar ik lever hem niet meer in"!!!!

En het hele weekend heb ik erin getuft en vanmorgen naar de garage gebracht voor nog wat kleine dingetjes. Na afloop van mijn werkdag mocht ik hem weer ophalen.

Ik ben nu weer de trotse eigenaar van een zwarte fiat multipla. Niet de mooiste maar wel de functioneelste auto voor ons gezin.




En deel 3 van "a tisket a tasket"is ook af.

Nu wil ik deze week wel beginnen aan blok 2 van "a kittens tale" want ik loop zo mooi op schema dit jaar!!

Dat was vorig jaar wel anders.



Geen opmerkingen: