woensdag 25 maart 2009

EEN BEETJE VAN DIT EN EEN BEETJE VAN DAT

Op de handwerkbeurs kocht ik materiaal om een tas van te haken. Bij deze dames kun je meer informatie vinden en het eventueel kopen.
Nu had Levita afgelopen vrijdag van school lentebal en geen handtas.. "Mam, wil je die tas nog even afmaken voor vrijdag??"
Want dat is wel een grappige tas voor mijn mobiel en zo.
Dus dat is weer een affo!
Natuurlijk wilde ik als moeder foto's van de dames en heren in gala!
Ik moet wel zeggen:"kleine meisjes worden groot."
Levita en Paula werden opgehaald door Joris en Robert Jan en in stijl ( jaguar) naar de school gereden.

Dit is de achterkant van de quilt die ik de vorige keer liet zien.
Hij ligt er een beetje rommelig maar het was al laat op de avond toen de foto werd gemaakt.
Marion, ik wilde je mailen maar je mailadres is niet bekend bij mij. Wil je mij even mailen? Dan kan ik je antwoord geven op je vraag.


1 opmerking:

Simone zei

Wat is de tas leuk geworden, zeg!!! En wat zien de kinders er mooi uit in hun gala outfit...