zaterdag 28 maart 2009

VERJAAARDAG EN EEN GEZELLIGE MIDDAG

Afgelopen donderdag zijn we naar de verjaardag van Jolanda geweest met een aantal van de bee.
Dit was natuurlijk erg gezellig maar buiten het feit dat wij Jolanda cadeautjes gaven kregen wij ook een cadeautje van haar ( een prachtige stitchery patroon en quiltstofjes) en hadden we voor elkaar een cadeautje.
Jolanda had voor ons een mand geregeld van Magdaleentje met prachtige stofpakketjes om te kiezen voor ons.
Zoals je ziet heb ik een flinke slag geslagen.

En blok 3 is klaar van snowman and reindeer.
Aankomende donderdag en vrijdag ben ik vrij...Dan ga ik eerst een inhaalslag maken met "a Kittens tale"want daar wordt aankomende week blok 3 van bezorgd.
Voor nu wens ik jullie een prettig weekend.

1 opmerking:

Simone zei

En nu vind ik het nog erger dat ik er niet bij kon zijn... :(