dinsdag 31 maart 2009

END OF THE MONTH

En aan het einde van de maand laat ik weer zien wat er deze maand afgemaakt is.
And at the end of the month I show you the results of my finished craftwork.
Ten eerste hing er al een zwaard van Damocles de gordijnen van dd1 en dd44 als zwaard boven mijn hoofd. Zij hadden al een half jaar gen gordijnen...

At first I finished the curtains of dd1 and dd4. They didn't had curtains for over 6 months.......

En in Zwolle kocht ik een tilda stitchery, deze werd gelijk gemaakt en ingelijst.

At a craftfair in Zwolle I bought this tilda stitchery and I stichted it and framed it.



En als laatste maakte ik deze paasstitchery als "traktatie"na het naaien van de gordijnen.
At last I made this easter stitchery as a "treat"after sewing the curtains.


Het was een maand van vele kleine projecten.....
Op de handwerkbeurs kocht een een pakket om een handtas te haken.
Ook deze tas heb ik deze maand gemaakt.
It was a month of verry small projects....
At the craftfair in Zwolle I bought a package to crochet a handbag.
Yes i did finished it.




Geen opmerkingen: