dinsdag 28 april 2009

OPBIECHTEN

Na een weekend in het katholieke Limburg moet ik je wat opbiechten....
Eigenlijk is het jaar tot nu toe omgevlogen en altijd al ik heet druk heb verzin ik nieuwe werkjes en verzamel daar het materiaal bij.
Ook maak ik vast een begin en dan wordt het in een bak of opbergmapje opgeruimd tot er weer tijd volgt...Vaak duurt het dan even.
De afgelopen maanden heb ik veel van dat soort momenten gehad.
Hier is er een voorbeeld van.
Een patroon van Rosalie Quinlan. ( little patwork village).
Maar hoe staat het met de bommen in zo'n drukke tijd???
Hier zie je blok 4 van bird brain design. Bijna klaar.


blok 2 van "a kittens tale" daar moet de stitchery nog van gedaan worden.

blok 3 van "a kittens tale" en blok 4 wordt deze week bezorgd..



En daar is blok 4 van "a tisket a tasket" het mandje staat erop maar nu de festonsteek nog en de stitchery.
En dat zijn alleen de bommen nog maar.
Ook heb ik nog een aantal andere quilts in wording liggen...Oeps wat een ufo's .
gelukkig ben ik nog bezig met "one project a month" dus heel langzaam aan moeten de mappen en boxen met werkjes minder worden toch??





Geen opmerkingen: