vrijdag 1 mei 2009

DRAMA

WAT EEN DRAMA GISTEREN.....
KONINGINNEDAG WORDT NOOIT MEER ZOALS HET WAS!
HET LAAT JE WEER EENS ZIEN HOE BETREKKELIJK HET LEVEN IS.
Aan het einde van de maand laat ik zien waar ik aan gewerkt heb m.b.t. het "one project a month".
Deze maand stond in zijn geheel in het teken om deze quilt af te maken.
In oktober 2007 begon ik aan een cursus bij Nannie. ( ik was nog maar een jaar aan het patchwork bezig). De quilt heet Birds, Bees and Butterfly's.
Nadat de applicaties klaar waren heeft de top lange tijd in een kast gelegen. Deze opam was een goede reden om van deze ufo een affo te maken.
En de quilt is zelfs gelabeld....
Het is niet duidelijk te lezenvoor wie hij is maar dat is ook de bedoeling....
Hier zie je de quilt aan de achterkant..Hij is met de hand door gequilt.


TADA ......de voorkant!
Ik moet zeggen dat ik er wel trots op ben!


4 opmerkingen:

Anje zei

Je Quilt is prachtig geworden en zo leuk doorgequilt, echt mooi!

Marga zei

Dat je er trots op bent is heel begrijpelijk, wat een werk heb je hier aan gehad. Appliqueren is echt niet mijn ding dus ik weet hoeveel werk en tijd daar in gaat zitten.De quilt vind ik te gek geworden, heerlijk vrolijk.

Hennie zei

Nou daar mag je ook zeker trots op zijn, sterker nog loop maar gerust een dag naast je schoenen hoor, je quilt is erg mooi geworden.
Fijne zondag Hennie.

Jantine zei

Je mag terecht trots op jezelf zijn. Helemaal met de hand gequilt, wat een onderneming!