zondag 31 mei 2009

EIND VAN DE MAAND

Aan het eind van de maand zal ik jullie mijn afgemaakte projecten laten zien maar...
Er is maar 1 afgemaakt project en dat is deze hond. Samen met Ximene heb ik afgelopen woensdag deze hond gemaakt.
Heel graag wilde ze iets samen met mij doen en met stofjes. Ze had bedacht dat deze hond hier wel geschikt voor was. En daarbij stuitte ik gelijk op een probleem, in welke van de 9 ordners zat het patroon??
Het was ordner 8. Er ging dus al veel tijd verloren ( volgens Ximene ) nar het zoeken van het patroon.
Wat volgde was een gezellige middag.


Maar waar ben ik dan de afgelopen maand mee bezig geweest?
Nou onder andere met deze quilt.
Alle blokjes zijn aan elkaar gezet en de achtergrond stof zit ertegen aan. Alleen moet hij nog geknoopt worden.
Deze quilt is voor Patricia. Van haar leen ik altijd vele boeken en afgelopen winter kwam ze met deze stof in blokjes geknipt aan met de vraag of ik er een quilt van wil maken.
Mijn doel is wel om deze quilt in juni af te maken.

Ook moest ik een inhaal slag maken met de bommen. Deze was nog van april...
( a tisket a tasket )

En hier volgt mei.



En van birdbrain design het volgende blokje.
Alleen van "a kittens tale" ligt er nogal wat achterstallig bomwerk...



Ook deze stitchery is af gekomen maar de knoopjes moeten ernog aan.
En natuurlijk moet het nog verwerkt worden tot een kussen.
Nu wilde ik vandaag een inhaalslag maken met "a kittens tale" maar om nu met dit mooie weer achter de naaimachine te gaan zitten...
Ik denk dat het een stitchery in de tuin wordt.




Geen opmerkingen: