donderdag 21 mei 2009

HEMELVAARTSDAG

Dauwtrappen deed ik vanmorgen toen ik ging werken.
Hetviel me op dat het erg rustig was op de weg.
De mensen staan iet meer vroeg op om te gaan fietsen later op de ochtend werd het wat drukker in het toeristische Epe.

Tijdens het werken had ik bedacht dat het wel leuk zou zijn om naar de "Koperen ezel" te gaan. Deze zit in Zuuk en daar kun je ezel rijden, steppen en meerpersoons skelters huren.
Cèntaine had een vriendin te spelen dus die ging ook mee.



Het kostte me wat moeite om iedereen enthousiast te krijgen maar uiteindelijk lukte het me toch.
Om de beurt mochten de dames "achter het stuur".
Grote schik hebben we gehad om Ximene die niet eensboven het stuur uit kwam en door het stuur heen moest kijken.

Na afloop een heerlijk ijsje en lekker spelen in de speeltuin, op het luchtkussen en met de kittens en puppy's. De middag was weer zou voorbij.

Voor straks aan de stitchery van birdbrain design en een kop koffie en dan eindigt een actieve dag in een rustige avond.


Geen opmerkingen: