woensdag 24 juni 2009

ALLE BOMMEN VERZAMELEN!!!

Els, een bijtje van onze bee vroeg per mail waar wij mee bezig zijn...
Nou, nu komt het...
Deze bom ligt op mij te wachten in mijn naaikamertje.
Hier gaan we in september als subgroep van de bee mee beginnen "Journey of a quilter".
Met deze bom "feather tail"begin ik in augustus mee......
De map waar de patronen in moeten ligt al te wachten op mijn naaikamer.
Dan ben ik bezig met de blokken van "a kittens tale".
Tot en met blok 5 heb ik in huis en ik moet dus een inhaalslag maken want ik ben nog bezig met het naaien van blok 3.
Alleen blok 1 is op de yoyo's na klaar..


En daar is "truly scrumptious".
Blok 1 tot en met 6 is klaar.
Blok 7,8 en 9 liggen getekend klaar....





O ja, "butterfly garden"is er ook nog...
Blok 1,2 en 3 zijn klaar, nu de andere 6 nog....



En dat zijn alle bommen waar ik mee bezig ben....
Els, er ligt nog meer werk in mijn naaikamer en in de vensterbank in de woonkamer ( wist je dat ik ook een bak in de tv kast heb vol met opberg dozen werk????).
Maar daar laat ik je een andere keer meer van zien want de batterij van de camera is leeg..
Die wordt gebruikt voor de wii.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

NOu ja, je bent een bezige Bee, Ik dacht dat ik veel onderhanden had mar jij kunt er ook wat van. Ben benieuwd naar de doos uit de kast. Heb 1 blok getekend van Truly

groeten Els

Jantine zei

Zo zeg, jij doet veel BOMMEN! Maar wel allemaal schitterende. De butterfly garden ben ik ook mee bezig en over de feathered tails heb ik gedacht maar besloten wijs te wezen ;-).
Geniet er van!