vrijdag 10 juli 2009

DONDERDAG

Toen ik op donderdag, eindelijk( door omstandigheden moest ik extra cliënten doen ) uit mijn werk kwam lag een pakketje van quilt it & dotty. daar zat de Australian homespun 10.6 in!
Die had ik dinsdag besteld en 2 dagen later al in huis!
Wat een service.
De australian homespun 10.5 had ik bij the stitch cottage besteld maar die kreeg ik nooit...Wat bleek, mijn order bevestiging is nooit binnen gekomen. Oeps en toen was hij uitverkocht.
Al surfende op het net kwam ik hem tegen bij Coast and country en daar had ik hem 2 weken geleden besteld maar tegenwoordig gaat niet alle post meer via TNT en daardoor duurde het in mijn geval een stuk langer dan met TNT.
Dus na de plof van TNT kwam de plof van SAND.
Heerlijk met een kopje thee heb ik zitten lezen in de bladen.

En toen zag ik het volgende...
Ik vind deze stitchery van Leanne Beasley erg leuk!!!!!!!
Maar niet alles wat je ziet kun je gaan maken, toch?
En er moest ook nog voor avondeten gezorgd worden.
Helaas ontbrak het me aan inspiratie voor het eten.
"Doe maar iets geks", zei Ximene.
En dat hebben we inderdaad gedaan.
Als voorafje hadden we aardbeien met chocolade saus en als hoofdgerecht kant en klare pannenkoeken..
De meiden hebben genoten!
Ik ben zo'n moeder die altijd wil koken en groente op tafel zet, behalve gisterenavond.
Gelijk naar de singer geweest om een mooie kleur garen te kopen voor de stitchery...
Voor de rest heb ik alles..

Maar voordat ik aan iets nieuws begin vond ik dat er eerst nog iets af moest!
Dus vandaag ben ik tussen alle bedrijven door bezig geweest met deze quilt.
Wil, eindelijk is 'ie af!
En wat nu??
Van een andere uffo een affo maken of een nieuw project starten??



Alleen had ik geen spijker in de muur waar de quilt aan kon hangen...
Ben moest dus een een helpende hand bieden.
( Kon net tijdens de reklame van een film die hij kijkt)
Voor nu maar naar bed en dan morgen beslissen wat ik ga doen...
Heb je namelijk de eljes al gezien van Gail Pan??
Dat patroon ligt ook klaar maar daar heb ik geen stof voor de stitchery voor.....


2 opmerkingen:

Simone zei

Wat, heerlijk 2 van die bladen op je deurmat om de vakantie mee te beginnen! En die stitchery is idd heel erg leuk (ik hou me aanbevolen voor een kopietje).
Je miniquiltje is ook heel leuk geworden. Enne... Ben staat daar prima toch? Niets meer aan doen! ;) Ik vind dat je na 2 AFFO's, het wel verdiend om aan iets nieuws te beginnen. Maar ik ben niet objectief :)

Willeke de la Chambre zei

Wat een beeldje van een quiltje/borduurtje. Zo te zien had Ben echt zin om zo op de foto te gaan, grinnik.
Erg leuk hoor!