vrijdag 17 juli 2009

ZOMAAR EEN VAKANTIE WEEK

Nog niet zo heel lang geleden liet ik deze quilt zien.
Gemaakt voor Patricia.

Giterenmiddag toen ik mij net met een stitchery in de tuin had genesteld kwam ze langs.
Met cadeautjes voor mij! Omdat ik voor haar de quilt had gemaakt.
Een bon van bouquet & brocante, een boekenbon en een boekenlegger.
Een uil want met al dat lezen moet je wel wijsheid opdoen!
Lief hè!
Nou toen kwam er van handwerken niet veel meer terecht.


Veel tijd brengen we ook bij de kittens door, die niet altijd meer naar moederpoes willen luisteren.
En dan wordt ze boos!
Moke houdt stevig de touwtjes in handen en wil nog niet loslaten!
Onze vorige poes had er op een gegeven moment genoeg van! Weg met de kittens!
Maar Moke blijft ze verwennen en vertroetelen.



De kittens worden heerlijk ondeugend en gaan nu van het naaikamertje af!
De wijde wereld in!
Vanavond liepen ze al de trap af naar beneden de woonkamer in!
Mar moeder Moke nam ze in hun nekvel weer mee richting de trap.
Lastig die puberkittens!
Oja, En Malea viel vanmiddag van het paard!
Dus dat was een rondje ziekenhuis!
Resultaat: 1 gebroken pols!
Wat een tijdrovende bezigheid!
Om 16.15 uur werd ik gebeld en om 19.15 uur waren we weer terug uit het ziekenhuis!
Dus ook vandaag kwam er weer weinig van handwerken....


2 opmerkingen:

Simone zei

Ach, wat worden de poesjes groot! Schattig hoor!
En sterkte voor Malea!

Jantine zei

Je pols breken in de zomervakantie, wat een pech! Leuk dat cadeautje van je vriendin, koop er wat leuks voor!