zaterdag 1 augustus 2009

VAKANTIE


Vandaag is onze eerste vakantiedag!

Heerlijk uitslapen en dan hup aan het werk!

Vanmiddag werden de laatste twee kittens opgehaald dus het naaikamertje moest gelucht en de spulletjes weer terug gezet.

De was moet weg want maandag gaan we met vakantie!

Daar de laatste boodschappen voor gekocht.

En de spullen moeten gepakt!

Op deze foto is goed te zien wat er mee "moet".

Handwerkspullen, een boek en misschien kom ik ook nog aan mijn mandjes verzameling toe want altijd in de vakantie kijk ik naar leuke mandjes. Ben benieuwd of dat ook werkt als je gaat kamperen.

Ze heeft vakantiewerk en wil eigenlijk niet meer mee.






Mijn eerste affo voor Augustus!

Een lavendel krans.

Met lavendel van 2 jaar, 1 jaar oud en verse van dit jaar!

Ik kwam steeds wat te kort.

Het ruikt nu heerlijk op mijn naaikamer ( Ben vindt het een wc lucht, hij vroeg zich al af waar het vandaan kwam).


En als klap op de vuurpijl kwam gisteren de nieuwe Australian Homespun met de post!

Ik ben nog niet echt in kerststemming maar het was heerlijk doorlezen met een kop thee.

Inspiratie heb ik al wel opgedaan.



1 opmerking:

yvonne zei

Een hel fijne vakantie gewenst en die lavendel krans is heel mooi .